neděle 17. prosince 2017

3. adventní neděle - bookshelf tour


Jako další z řady adventních článků jsem se rozhodla udělat bookshelf tour!


Tady vidíte celou mojí knihovničku. Knížek nemám až tolik, ale hromadit jsem je začala asi až před rokem a půl a navíc většinu knížek, které čtu si půjčuju z knihovny, takže proto jich není tolik. Nicméně tyhle jsou moji miláčkové :-) 

Předem se omlouvám za kvalitu fotek, bohužel můj mobil nemá příliš kvalitní foťák.


Tady mám kompletní vydání Letopisů Narnie. Box, ve kterém původně byly je nahoře, protože jsou v takovém stavu, že se do něj už dávno nevejdou. Úplně nalevo je dvd Star Wars: Síla se probouzí. Nejsem nijak velkým fanouškem, tohle je vlastně jediný díl, který jsem viděla, ale na dvd jsem narazila ve výprodeji za 20 Kč, tak jsem neodolala. Nad ním jsou vidět stránky dvou dílů ze starého vydání Letopisů Narnie, ke kterému jsem přišla, když u nás ve škole vyřazovali knížky. A úplně nahoře je dvd 2. části Síly vzdoru, které jsem taky našla ve výprodeji.


Tady jsou černé knížky s dvd Hunger Games úplně nahoře.

Winter - Marissa Meyer
Bez srdce - Marissa Meyer
Fenomén - Marie Lu
Nejkrásnější - Marissa Meyer
Čáry života - Veronica Roth
Caraval - Stephanie Garber
Dvůr trnů a růží - Sarah J. Maas
Six of Crows - Leigh Bardugo



Tady je takový modro-fialovo-růžový komínek.

Magonie - Marie Dahvana Headley
Banka těl: Mladší - Lisa Price
Sůl moře - Ruta Sepetys
Za zrcadlem - Alina Bronsky
Běsnění - A. G. Howard
Šťastně až navěky - Kiera Cass
Lily a zajatý kouzelník - Holly Webb
Koruna - Kiera Cass
Always and Forever Lara Jean - Jenny Han
Alchymie věčnosti - Avery Williams
To All the Boys I've Loved Before - Jenny Han


Tady je úplně napravo Crooked Kingdom, protože je tak vysoké, že se k ostatním černým knihám nevešla. No a vedle je červeno-oranžovo-žluto-zelený komínek.

Crooked Kingdom - Liegh Bardugo

Jaro rebelů - Morgan Rhodes
Zrcadlení - A. G. Howard
Fantastická zvířata a kde je najít - Mlok Scamander
Illuminae - Amie Kaufman, Jay Kristoff
Rose pod palbou - Elizabeth Wein
Rozbité zrcadlo - Alina Bronsky
The Siren - Kiera Cass
Falešný polibek - Mary E. Pearson
První konec - Lauren James
P.S. I Still Love You - Jenny Han


Tady jsou šedo-bílé knihy.

Dcera - Kiera Cass
Mé sladké šestnácté století - Rachel Harris
Legenda - Marie Lu
Pro tebe můj bože tančím - Mireille Négre
Můj ne tak sladký život - Rachel Harris
V šedých tónech - Ruta Sepetys
Krvavé ostří - Sarah J. Maas
Královna stínů - Sarah J. Maas
Říše bouří - Sarah J. Maas


Tady je takový mix knížek, které se už vůbec nikam nevešly. Nahoře je kazeta Pána prstenů, na kterou sice nemám přehrávač, ale stejně si jí nechávám.

Diabolik - S. J. Kincaid
Příběh dvou staletí - Rachel Harris
Everything, Everything - Nicola Yoon
Má lady Jane - Cynthia Hand, Jodi Meadows, Brodi Ashton
Pán prstenů: Společenstvo prstenu - J. R. R. Tolkien 


Tady je nahoře knížka, která vlastně patří mojí mladší sestře, ale ani nevím jak se ocitla v mojí knihovně. Pod tím je dvd Fantastických zvířat a kde je najít a samozřejmě box Harryho Pottera.

Rose a stříbrný duch - Holly Webb
Harry Potter 1-7


A tady jsou nějaké starší knihy, z nichž jsem většinu buď nečetla nebo jsem je měla ráda, když jsem byla mladší.


Nahoře nad knihovničkou mám jako dekoraci dva obrázky mé vlastní výroby, na které jsem náležitě pyšná :-D

No a to byla celá moje knihovnička. Jak si řadíte svoje knížky vy? :-)





3 komentáře:

  1. Krásná knihovna a samé krásné knihy, miluju tyhle "nacpaný" knihovničky! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Náhodou fotky jsou pěkné :) já mám knížky řazené podle nakladatelství, série u sebe, ale tvoje řazení podle barev vypadá vážně moc hezky. :))

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné. Takhle pro oko úplně ideální. Ale na duhových knihovnách bych nepřežila, že nejsou série u sebe. Já jsem na to nemocná :-D

    OdpovědětVymazat

Budu moc vděčná za každý komentář :-)