pondělí 5. června 2017

Knižní shrnutí- květen 2017

Knižní shrnutí jsem si vypůjčila u Knižního světa

Květen je za námi a přišel čas na další shrnutí. 

Tento měsíc mi přibyla jedna knížka a to Bez srdce od Marissy Meyer, na kterou jsem si brousila zuby od té doby, co vyšla v angličtině, takže jsem si jí nemohla nechat ujít.


Teď už ke knížkám, co jsem přečetla. Tentokrát jsem přečetla ostudných deset knížek. Bylo to nejspíš způsobeno tím, že od té doby, co jsem přečetla Svůdné zlo, mám docela problémy se začíst, a tento měsíc jsem se na hrozně dlouho zasekla u Eona a posléze u Eony. Ty dvě mi daly fakt dost zabrat.

Počet přečtených knih: 10

Celkový počet přečtených stran: 2905

Nejčtenější nakladatelství: Albatros, Fragment, CooBoo


Autor měsíce: Marissa Meyerová - svou novinkou opět zabodovala.

Kniha měsíce: Bez srdce s Divokou písní v těsném závěsu.

Mužská postava měsíce: Mlok Scamander z Fantastických zvířat - ten je prostě tak sladkej :-D

Ženská postava měsíce: Cath z Bez srdce jsem si docela oblíbila - a o to víc mi bylo líto jak to s ní skončilo :-(

Pár měsíce: Percy & Annabeth - pět knih jsem čekala, až se konečně dají dohromady, a konečně jsem se dočkala!

Překvapení měsíce: Tento měsíc se bohužel konala spíše zklamání :-/

Zklamání měsíce: Velice mě bohužel zklamali Eon a Eona. Svět v těchto knížkách je sice úžasně a do detailů vytvořený, ale obě knížky se hrozně táhly, byly nečtivé a nevím proč, ale v Eonovi mi hrozně chyběla romantika. Nejsem ten typ co nutně potřebuje romantiku v každé knížce, ale tady mi bůhvíproč hrozně chyběla. V Eoně jsem se jí sice dočkala, ale rozhodně nebyla jedna z nejlepších - v tom se autorka musí rozhodně ještě pocvičit.

Nejhezčí obálka měsíce: Bez srdce má nádhernou obálku, ale Fantastická zvířata zase mají nádherný design.

Nejhorší obálka měsíce: Ta obálka, kterou má Kytice na té koláži není zas tak hrozná, ale to vydání, co mám já, má na obalu jen název a autora, takže to není žádná kráska.

Nejsympatičtější postava měsíce: Nad Mlokem už jsem se tu jednou rozplývala, tak vás toho tentokrát ušetřím :-D

Nejotravnější postava měsíce: Bohužel jsem si neoblíbila Ivanu z Francouzské jízdy, a to hlavně kvůli jedné konkrétní vlastnosti - vyspala se skoro s každým koho potkala (nebo to aspoň měla v úmyslu).Tím si mě opravdu nezískala.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu moc vděčná za každý komentář :-)