pátek 30. června 2017

Knižní shrnutí - červen 2017



Je konec června a to znamená, že je čas na další shrnutí.

Přírůstků tentokrát bylo požehnaně, a to šest.


Falešný polibek - Mary E. Pearson
Caraval - Stephanie Garber
Koruna - Kiera Cass
P.S. I still love you - Jenny Han
Always and forever Lara Jean - Jenny Han
Everything, Everything - Nicola Yoon

A teď k samotnému shrnutí. Opět jsem přečetla pouhých deset knížek, ale tenhle měsíc jsem neměla moc času, takže mi to až tak nevadí.

Počet přečtených knih: 10
Celkový počet přečtených stran: 3567
Nejčtenější nakladatelství: CooBoo


Autor měsíce: Kerstin Gier. Rereading obou jejích sérií mě opět přesvědčil, že psát opravdu umí.

Kniha měsíce: Docela těžké rozhodování, ale rozhodla jsem se pro Everything, Everything.

Mužská postava měsíce: Gideon. Sice se často občas choval jako idiot, ale nakonec se ukázal jako miláček :)

Ženská postava měsíce: Liv Silber ze Stříbrné knihy snů. Tahle holka je fakt sympaťačka.

Pár měsíce: Gideon & Gwendolyn. Ty dva jsou spolu prostě tak sladký :)

Překvapení měsíce: Opět Everything, Everything. Očekávání jsem měla tak průměrná, ale knížka je o něco překonala.

Zklamání měsíce: Velkým zklamáním se bohužel stala Země příběhů - Kouzelné přání. Čekala jsem něco podobně skvělého jako Škola dobra a zla, ale tahle knížka mě bohužel vůbec nebavila. Postavy a jejich chování byly velmi nerealistické, hlavní hrdinové ne zrovna sympatičtí, děj nezajímavý.
Dalším zklamáním se stala Koruna. Po Dceři jsem moc nečekala, ale všichni tvrdili, že je lepší, tak jsem doufala. Bohužel, Eadlyn mi byla skoro stejně protivná jako předtím a konec se mi vůbec nelíbil, nejen protože neskončila s mým favoritem.

Nejhezčí obálka měsíce: Když mě se líbí všechny! Ale jakkoliv se mi Koruna nelíbila, obálku má nádhernou.

Nejhorší obálka měsíce: V porovnání s ostatními je nejslabší Země příběhů.

Nejsympatičtější postava měsíce: Jakmile jsem začala číst Everything, Everything, byla jsem si jistá, že si s Maddy padneme do oka.

Nejotravnější postava měsíce: Jak už jsem se zmínila, tak dost otravná byla Eadlyn.


5 komentářů:

  1. Moc pěkné nové kousky a shrnutí :) Na Caraval a Všechno úplně Všechno se chystám :) Drahokamy jsem také četla a moc se mi líbily, hlavně Xemerius :)

    OdpovědětVymazat
  2. K desítce gratluluju. :) Četla jsem sérii Drahokami a souhlasím, že autorka opravdu psát umí. :)) Už delší dobu přemýšlím nad Stříbrnými knihami a jak je u tebe vidím, asi se na ně zaměřím... :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné shrnutí. :) Eadlyn je opravdu neskutečně nesympatická. Četla jsem i Všechno, úplně všechno a kniha se mi moc líbila stejně tak Caraval. Sérii Drahokamy bych si v budoucnu ráda přečetla.

    OdpovědětVymazat
  4. Hezké novinky a hlavně parádní čtenářské skóre. Mně se poslední dobou kvůli povinnostem nedařilo, ale teď v létě se vrhnu na dohánění :))

    OdpovědětVymazat
  5. Děláš zájímavá shrnutí- stručné ale všeříkající :) Kerstin Gier je jedna z mých nejoblíbenějších spisovatelek a Gideona prostě žeru (Gwen samozřejmě taky, ale Gideon je prostě nejlepší) :D Do Selekce jsem se už několikrát chtěla pustit, ale poslední dobou mě od toho dost lidí odrazuje, tak nevím :)

    OdpovědětVymazat

Budu moc vděčná za každý komentář :-)