středa 3. května 2017

Knižní shrnutí - duben 2017

Knižní shrnutí jsem si vypůjčila u Knižního světa
Už i duben je minulostí a já jsem tady s další shrnutím.

Tento měsíc mi bohužel do knihovničky žádné knížky nepřibyly, takže můžeme jít rovnou k samotnému shrnutí. V dubnu se mi opět povedlo přečíst pouhých 14 knih, a už jsem se pomalu vzdala naděje, že příští měsíc to doženu, ale přiznejme si to: 14 knih je lepší než nic :-D

Počet přečtených knih: 14

Celkový počet přečtených stránek: 5728

Nejčtenější nakladatelství: CooBoo, Egmont


Autor měsíce: Marissa Meyer, protože jsem si dala re-reading Měsíčních kronik a zjistila jsem, že jsou přesně tak dobré, jak jsem si pamatovala :-)

Kniha měsíce: Měla jsem docela těžké rozhodování mezi Winter a Krvavým ostřím, ale nakonec zvítězilo Krvavé ostří, protože jsou to povídky k mé nejoblíbenější sérii.

Mužská postava měsíce: Sam Cortland z Krvavého ostří. Chudáček :-(

Ženská postava měsíce: Normálně bych řekla Celeana Sardothien z Krvavého ostří, ale tentokrát to bude Liesel Meminger ze Zlodějky knih. Liesel je sice spíš dívka, ale stejně byla úžasná.

Pár měsíce: Sam & Celaena, Cress & Thorne, Kai & Cinder a Scarlet & Vlk. Všechny páry v Měsíčních kronikách jsou prostě tak skvělé!

Překvapení měsíce: Celkem překvapená jsem byla z Proč? 13x proto. Na to jak je ten obal příšerný je knížka docela překvapivě dobrá.

Zklamání měsíce: Zklamaná jsem byla ze Svůdného nebezpečí a Svůdného zúčtování. Tuhle sérii už jsem jednou četla, takže jsem předpokládala, že jdu na jistotu, ale zjistila jsem, že není vůbec tak dobrá, jak jsem si pamatovala :-(

Nejhezčí obálka měsíce: Moc se mi líbí obálky Scarlet, Winter a Nejkrásnější.

Nejhorší obálka měsíce: I když je tady víc obálek, které se mi moc nelíbí, nejhorší je jednoznačně Proč? 13x proto. To je asi ta nejhorší obálka, kterou jsem kdy viděla.

Nejsympatičtější postava měsíce: Hannah Bakerová z Proč? 13x proto mi byla docela sympatická.

Nejotravnější postava měsíce: Nejvíce mě otravovala Anna ze Svůdného zla. Tu holku jsem prostě nemohla vystát.




8 komentářů:

  1. Ohledně té obálky ”Proč? 13x proto” musím souhlasit. Je pravda, že jsem horší obálku neviděla, což je docela škoda. Příběh se mi docela líbil :)

    www.ftcfblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. 14 knih je úžasný výsledek, a to jsi dokonce přečetla celé Měsíční kroniky v jednom měsíci, s čímž se já loudám už pět měsíců :D Z tvých přečtených knih se já chystám na 13 reasons why (v aj) a na Winter, která už na mě čeká v knihovničce :3
    http://dreamyinbooks.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné knihy jsi přečetla. Některé z nich mám už přečtené, jiné mě teprve čekají :)

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělý čtecí výsledek! Já přečetla 7 knih a z tvé hromádky na mě čeká Winter, 13 Reasons why :) a Dvůr trnů a růží jsem četla.. Ať se ti daří i v příštím měsíci

    http://dreamyinbooks.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Pouhých 14 knih?? :) To jsem v životě za měsíc nepřečetla, takže žádný stress :) Já přečtu max 6 :) :) Ale pěkné kousky :)

    OdpovědětVymazat
  6. Náhodou mě přijde 14 knih jako naprosto úžasné číslo. A jak koukám přečetla jsi samé zajímavé knihy.. :))

    OdpovědětVymazat
  7. Prý JEN 14 :) O takových číslech já si nechávám zdát ;)

    OdpovědětVymazat
  8. 14 knih je opravdu skvělý výsledek. To už se mi dlouho nepodařilo tolik toho přečíst. A navíc jsi si vybrala samé zajímavé tituly. Část knih jsem četla a byla jsem nadšená a zbytek se chystám číst. :)

    OdpovědětVymazat

Budu moc vděčná za každý komentář :-)