úterý 4. dubna 2017

Knižní shrnutí - březen 2017

Knižní shrnutí jsem si vypůjčila u Knižního světa :-)
Další měsíc je za námi a já jsem se opět dokopala k tomu napsat článek :-)

Nejprve se podíváme na moje přírustky. V březnu mi do knihovničky přibyly dokonce dvě knížky, což se někomu může zdát málo, ale pro mě to je hodně. První knihou je Krvavé ostří od Sarah J. Maas, povídky k sérii Skleněný trůn, a druhou Vánoční zázrak od Jaye Ashera.


Teď už ke knížkám, které jsem za březen přečetla. Tento měsíc se mi bohužel povedlo přečíst jen 14 knih, ale snad to napravím v dubnu :-)

Počet přečtených knih: 14

Celkový počet přečtených stránek: 5076

Nejčtenější nakladatelství: Domino



Autor měsíce: Richelle Mead, protože jsem konečně přečetla Vampýrskou akademii a naprosto jsem si jí zamilovala.

Kniha měsíce: Asi nebude překvapením, když vyberu Poslední oběť. Byla zdaleka nejlepší z celé série a skvěle ji zakončila.

Mužská postava měsíce: Dimitrij z Vympýrské akademie. Překvapující? Ne. :-D

Ženská postava měsíce: Aby všude nebyla VA, tak místo Rose sem vyberu Annabeth z Percyho Jacksona, kterou jsem si dost oblíbila.

Záporák měsíce: Král Gaius ze Soumraku království - typický zlý král.

Pár měsíce: Že by Rose a Dimitrij? :-D

Překvapení měsíce: Tenhle měsíc mě nic vyloženě neohromilo (tedy spíš nic od čeho bych to nečekala), ale Percy Jackson byl o něco lepší než jsem čekala.

Zklamání měsíce: Zklamání se taky vyloženě nekonalo, i když jsem možná krapet víc čekala od Soumraku království. Ale další díly byly lepší.

Nejhezčí obálka měsíce: Hodně se mi líbí obálka Posledního navěky a potom všech dílů Soumraku království.

Nejhorší obálka měsíce: Obálky všech dílů VA. Jedna horší než druhá :-D A obálky Percyho taky nejsou žádná sláva.

Nejsympatičtější postava měsíce: Tak jo, sem už dám Rose z VA, protože s tou jsem si prostě padla do oko hned na první stránce.

Nejotravnější postava měsíce: Lucia ze Soumraku království. Vždycky když byla kapitola z jejího pohledu, měla jsem chuť knížku vyhodit z okna.


6 komentářů:

  1. Krásné shrnutí, těch 14 knížek ti závidím! :D
    Rose z VA je naprosto super. ♥

    OdpovědětVymazat
  2. 14 knih je super stav! Jen tak dál :-)

    OdpovědětVymazat
  3. ,,Jen 14 knih" :D za mě rozhodně úžasný výsledek, protože já jsem ráda, když zvládám svých pět! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Prokristapána, JEN 14 knih? No to je hrůza :D Ne, promiň, myslím to obdivně a jen v dobrém. Skláním se, čtrnáct knih a tolik stran, to je prostě úžasné! :))

    OdpovědětVymazat
  5. Jenom 14? Já přečetla půlku. Vampýrskou akademii mám půjčenou z knihovny a už se na ni těším.

    OdpovědětVymazat
  6. Stihla jsi toho přečíst hrozně moc. :) Já jsem ráda za svých 6 knih. :D Na Školu dobra a zla se také chystám. :)

    OdpovědětVymazat

Budu moc vděčná za každý komentář :-)