čtvrtek 2. března 2017

Knižní shrnutí - únor 2017

Knižní shrnutí jsem si vypůjčila u Knižního světa :-)
Zjistila jsem, že měsíční shrnutí je jediný článek, ke kterému jsem schopná se dokopat, tak se budu snažit psát aspoň to :-)

Co se týče přírůstků za únor, opět mi přibyla pouze jediná kniha a to tentokrát The Siren od Kiery Cass, známé jako autorky série Selekce. Byla to také moje druhá knížka v angličtině a první, kterou jsem předtím nečetla v češtině, takže jsem náležitě hrdá, že jsem jí přelouskala :-D


A teď už ke knížkám, které jsem přečetla za únor. Přestože únor je nejkratší měsíc v roce povedlo se mi přečíst docela dost knížek, hlavně kvůli jarním prázdninám, které jsem strávila v posteli s knížkami :-)

                                                           Počet přečtených knih: 16

                                                  Celkový počet přečtených stránek: 5396

                                                      Nejčtenější nakladatelství: CooBoo



Autor měsíce: Kiera Cass, protože jsem si dala re-reading Selekce, a zjistila jsem, že je přesně tak skvělá, jak jsem si pamatovala :-)

Kniha měsíce: Selekce a První. Oba díly mám ráda stejně, ale na paty jim šlapou Čáry života, které se mi taky hodně líbily.

Nejhorší kniha měsíce: Tenhle měsíce jsem nějak četla samé dobré knihy, ale něco vybrat musím, takže to bude Mrazivý oheň. Knížka byla takový plytká a nic moc se tam nedělo, ale úplně špatná taky nebyla.

Mužská postava měsíce: Princ Maxon ze Selekce, Day z Legendy a Dimitrij z Vampýrské akademie. K tomu není co dodat :-D

Ženská postava měsíce: June z Legendy, Cyra z Čar života a America ze Selekce. Americu sice spousta lidí nemá ráda, ale já jsem si jí dost oblíbila.

Záporák měsíce: Tentokrát tam nemám knížku, která by měla vyloženě záporáka, tak řeknu třeba krále Clarksona ze Selekce a Ryzka z Čar života.

Pár měsíce: Hm. To je těžký výběr :-D Tak sem prostě napíšu všechny: Maxon a America, Day a June, Cyra a Akos a Rose a Dimitrij. Ti spolu v prvním dílu sice nechodí, ale jsem si jistá, že v dalších dílech se toho dočkám :-D

Překvapení měsíce: Čáry života, protože po všech negativních recenzích jsem do knihy nešla s velkými očekáváními, ale nakonec se mi líbily. A to hodně.

Zklamání měsíce: Nějaké velké zklamání se tentokrát nekonalo, ale od Mrazivého ohně jsem očekávala o něco víc.

Nejhezčí obálka měsíce: Nějak se mi líbí skoro všechny :-D Teda kromě Vampýrské akademie, ta je příšerná.

Nejhorší obálka měsíce: Jak už bylo řečeno Vampýrská akademie :-D

Nejsympatičtější postava měsíce: Dost sympatické podle mě jsou Rose a America, i když jsou obě tak trochu potížistky :-D

Nejotravnější postava měsíce: Sam z Chvíle před koncem byla v první části dost nepříjemná, ale pak se změnila, takže jí nebudu počítat. V tom případě Kahlen z The Siren, protože jsem jí prostě neměla ráda :-D


1 komentář:

  1. Skvělé shrnutí :) A 16 knih, to je parádní skóre :) Čteš jako o závod :) Já stihla 14 knih ale od začátku roku :D A určitě se chystám na Čáry života a Sirénu :)

    OdpovědětVymazat

Budu moc vděčná za každý komentář :-)