pondělí 6. února 2017

Knižní shrnutí - leden 2017


Konečně jsem se dokopala k tomu, abych napsala nějaký článek. Sice se zpožděním ale přece :-D 

Nejdřiv se podíváme na knižní přírustky. Za leden mi do knihovničky přibyla jen jedna kniha, a to novinka od Veronicy Roth Čáry života.


A teď k samotnému shrnutí. To jsem si vypůjčila u Knižního světa, doufám, že to nevadí :-) 

                                                      Počet přečtených knih: 14

                                           Celkový počet přečtených stránek: 6250

                                                 Nejčtenější nakladatelství: CooBoo


Autor měsíce: Sarah J. Maas. V lednu jsem si dala re-reading Skleněného trůnu a naprosto mě uchvátil.

Kniha měsíce: Královna stínů. Takhle mě žádná knížka už dlouho nedostala, i když Winter jí šlape na paty ;-). A pokud se vám zdá, že jí mám na koláži dvakrát, tak se vám to nezdá, protože jsem ji opravdu četla dvakrát. Až tak moc se mi líbila :-D

Nejhorší kniha měsíce: Tady budou hned dvě knížky, a to Křišťálový meč a Prokleté dítě. Obě jsem ohodnotila třemi hvězdičkami. Křišťálový meč byl dost nudný a hlavní hrdinka extrémně nesympatická. V Prokletém dítěti mě zase štval Albus a díky tomu cestování v čase tam vzniklo dost nelogičností a nevysvětlených věcí.

Mužská postava měsíce: Princ Maxon ze Selekce a Jeřáb Bělotrn ze Skleněného trůnu. Nechtějte po mně, abych si vybrala, protože to nejde :-D

Ženská postava měsíce: Co je to vůbec za otázku? :-D Samozřejmě Celaena Sardothien ze Skleněného trůnu.

Záporák měsíce: Královna Levana a král Adarlanu. Oba jsou tak prohnaní a nesnesitelní, že se nemůžu rozhodnout.

Pár měsíce: Jako vážně?! Jak si mám vybrat? Aelin a Jeřáb jsou spolu skvělí, ale to America a Maxon taky. Peter a Lara Jean nebyli vůbec k zahození, i když jejich vztah byl jen předstíraný, a všechny páry z Winter byly naprosto úžasné!

Překvapení měsíce: Časodějové. Nic moc jsem neočekávala, takže jsem byla nakonec celkem příjemně překvapena.

Zklamání měsíce: Křišťálový meč. Po negativních ohlasech jsem mnoho neočekávala, ale stejně jsem byla zklamaná.

Nejhezčí obálka měsíce: Opět mám velké potíže s výběrem. Šťastně až navěky a Křišťálový meč, ale jinak se mi líbí skoro všechny.

Nejhorší obálka měsíce: Časodějové. knížka sice nebyla tak špatná, ale obálka se mi moc nelíbí.

Nejsympatičtější postava měsíce: Opět Celaena. Na první pohled sice nevypadá úplně sympaticky, ale bez ní by Skleněný trůn nebyl ono!

Nejotravnější postava měsíce: Mare Barrowová z Křišťálového meče. Ta holka není ani tak otravná, jako neuvěřitelně sobecká, a strašně mě celou knížku vytáčela. I když Aspen z Šťastně až navěky mi taky pořádně lezl na nervy.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu moc vděčná za každý komentář :-)