neděle 25. února 2018

Můj pokus o (něco jako) bullet journal


Možná už jste v poslední době slyšeli o bullet journals. Já jsem se o nich poprvé doslechla před pár měsíci v jednom videu a ten nápad se mi moc zalíbil. Nicméně doteď jsem neměla čas ani tu správnou náladu se do něčeho podobného pustit, takže jsem se k tomu dostala až nyní.

Pustila jsem se do toho dost spontánně, takže jsem neměla vůbec nic promyšleného a žádnou představu, co bych vlastně chtěla udělat. Proto je to takový mišmaš různých nápadů a věcí, napříště si to musím víc rozmyslet a naplánovat.

Tohle také není vyloženě bullet journal, spíš takový zápisník, který tím je inspirovaný. Smyslem bullet journal je, že ho používáte jako diář a to-do list, ale já už mám jeden diář, která přesně na tohle používám a další nepotřebuju. Bullet journal by také měl mít obsah, očíslované stránky, vysvětlivky a další věci, ale já jsem si to prostě udělala podle sebe.


Začala jsem tedy titulní stránkou. Původně jsem si nápis udělala zvlášť na papír, který jsem tam chtěla nalepit, jenže tam jsem to omylem napsala anglicky, tak jsem to předělala, tentokrát rovnou do zápisníku. Ani mě to nemrzí, protože tohle se mi stejně líbí víc.
Ty peříčka jsem si také nakreslila na jiný papír a potom je vystřihla a nalepila. Původně jsem zamýšlela ještě přidat něco barevnějšího, ale nakonec jsem se rozhodla, že to nechám jednoduché.
A jednoduché zůstaly i všechny ostatní stránky. Na některé jsem také přidala pírka, ale jinak zůstaly černobílé. Proto se je chystám alespoň barevně vyplňovat, aby to bylo alespoň trochu pestřejší.


Hned první dvojstránku jsem se rozhodla obětovat škole. Kvůli špatné kvalitě fotky, za což se moc omlouvám, to nejspíš nepřečtete, ale na první stránku si budu zapisovat známky a také průměr, který mi vychází z jednotlivých předmětů. Na druhé stránce mám vypsané jednotlivé dny a budu si tam poznamenávat, co se kdy musím učit.


Na téhle stránce pokračuje můj rozpis učení, protože se mi to na jednu nevešlo.


No a teď už se dostáváme k tomu nejdůležitějšímu - knihám. Tady si napíšu svůj TBR, který jsem si nikdy předtím nesestavovala, takže jsem zvědavá, jestli se ho dokážu držet. Potom tu je malý prostor na přírustky, protože jich příliš neočekávám. A nakonec si chci zapisovat knížky, které přečtu v angličtině. Tam si chci psát i počet stran, jak dlouho jsem je četla, úroveň angličtiny atd.


Další dvojstránka je opět věnovaná knihám. Sem jsem si nakreslila několik knih (přiznávám, že se mi moc nepovedly), které si budu vybarvovat pokaždé, když nějakou přečtu. Napravo mám nalinkované jednotlivé dny v měsíci, které si vybarvím podle toho, kolik přečtu za den stránek. Tenhle nápad jsem našla u booktuberky BooksandLala.


Na poslední dvojstránce je takový mix toho, co mě napadlo. Nahoru jsem si udělala tabulku dní v měsíci pro cíle. Schválně jsem tam nepsala, na co přesně je, protože jsem si tím ještě nebyla jistá, ale rozhodla jsem se, že chci každý den cvičit nebo se nějak hýbat. Za každý den, kdy se mi to povede, si vybarvím políčko.
Pod tím je místo na zapisování filmů, na které se podívám. Psát jsem si je chtěla už nějakou dobu, takže tohle je ideální příležitost.
A na poslední stránku si budu zapisovat cokoli mě napadne. Ještě nevím co přesně to bude, ale jsem si jistá, že se něco najde.

Tak tohle je můj pokus o něco jako bullet journal. Hrozně se těším, až ho budu moci začít používat.

Líbilo by se vám, kdybych takový článek psala každý měsíc?

2 komentáře:

  1. I já jsem měla bullet journal období, ale jak to bývá, nějak mé nadšení vyšumělo... :)) Tvůj se mi moc líbí a držím palce ať vydržíš. :) Zaujalo mě barevné odlišení dní, podle přečtených stran...

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné fotky a journal :) Mě se tvůj nápad moc líbí a navíc krásně kreslíš :) v jednoduchosti je krása :)

    OdpovědětVymazat

Budu moc vděčná za každý komentář :-)