pátek 1. září 2017

Knižní shrnutí - Červenec + Srpen 2017



Prázdniny už jsou bohužel u konce, takže je čas na jejich shrnutí :-)

Knižní přírůstky

 První knížkou, kterou jsem si pořídila, je Six of Crows od Leigh Bardugo


Jako další mi přibyla knížka Jaro rebelů od Morgan Rhodes, kterou už jsem sice četla, ale narazila jsem na ni v Levných knihách, a tak jsem neodolala :-D


A jako poslední jsem si pořídila pokračování Six of Crows - Crooked Kingdom, do kterého se hodlám co nejdříve pustit.


Články na blogu

V srpnu jsem taky trochu oživila tenhle blog. Změnila jsem vzhled i název a po necelém roce jsem se dokonce dokopala k napsání recenze. A to nejen jedné, ale dokonce čtyř:

Falešný polibek - Mary E. Pearson
Dvůr mlhy a hněvu - Sarah J. Maas
Six of Crows - Leigh Bardugo

Knižní shrnutí

Shrnutí za červenec a srpen jsem se rozhodla udělat dohromady, protože během prázdnin (narozdíl od většiny) čtu mnohem méně než během roku, takže dělat každé shrnutí zvlášť by nemělo smysl :-) V červenci jsem přečetla tři knihy a v srpnu pět, takže dohromady je to osm knih.

Počet přečtených knih: 8
Celkový počet přečtených stran: 3869
Nejčtenější nakladatelství: CooBoo


Autor měsíce: Sarah J. Maas. Královna stínů byla pořád stejně skvělá i po třetím přečtení (tentokrát jako audiokniha v angličtině) a Dvůr mlhy a hněvu o dost vylepšil můj názor na sérii Dvůr trnů a růží, kterou jsem si po přečtení prvního dílu zrovna nezamilovala.

Kniha měsíce: Rozhodně Královna stínů, jak už jsem říkala, je naprosto skvělá :-)

Mužská postava měsíce: Že by Rowan (Jeřáb) z Královny stínů? :-D Ale musím říct, že měl silné konkurenty. Rhys, Kaz a Peter mu šlapou na paty :-)

Ženská postava měsíce: Myslím, že je všem jasné, že je to Aelin, ale aby Královna stínů nebyla úplně všude, tak tady řeknu Inej z Six of Crows, kterou jsem si taky oblíbila :-)

Pár měsíce: Ehm. Tentokrát si fakt nemůžu pomoct, protože Rowan a Aelin jsou spolu k sežrání :-D Ale taky se mi líbili Feyre & Rhysand, Lara Jean & Peter Inej & Kaz.

Překvapení měsíce: Tentokrát jsem moc knih nepřecenila.

Zklamání měsíce: Bohužel mě zklamal Falešný polibek, od kterého jsem čekala víc.

Nejhezčí obálka měsíce: Těžký výběr... Ale nejvíc se mi líbí Falešný polibek a Královna stínů.

Nejhorší obálka měsíce: Moc se mi nelíbí obálky Proroctví a Neptunova syna.

Nejsympatičtější postava měsíce: Nejsympatičtější je asi Lara Jean.

Nejotravnější postava měsíce: Moc jsem si nesedla s Liou z Falešného polibku.

Tak takhle vypadalo moje čtení během prázdnin :-) A pokud jste to nepoznali, tak jsem naprosto zamilovaná do Královny stínů :-D Četli jste ji? A jak se těšíte na vydání Říše bouří? Já se nemůžu dočkat <3

2 komentáře:

  1. Sarah J. Maas je prostě skvělá, její knihy zbožňuju. :) Ráda bych si přečetla i Šest vran. :)

    OdpovědětVymazat
  2. V červenci a srpnu jsem také četla málo, ale knihy si kupuji pořád. Sarah J. Maas mám ráda a chystám se na rereading Skleněného trůnu :)

    OdpovědětVymazat

Budu moc vděčná za každý komentář :-)