pátek 15. září 2017

Ajaj, z názvu zmizelo písmenko


Nedávno jsem na blozích Zašitá v knihách a Bo kniha narazila na tento geniální článek. A protože mě oba hodně pobavily, trochu jsem zapřemýšlela a vymyslela pár vlastních názvů, ze kterých zmizelo písmenko.


SVŮDNÉ ÚČTOVÁNÍ - Žhavý román z účetnického prostředí. Popisuje erotická dobrodružství odehrávající se za zavřenými dveřmi kanceláře v účetnické firmě.


HARRY POTTER A KMEN MUDRCŮ - Bradavice začne ohrožovat kmen podivných stvoření, kteří si říkají Mudrci. Je možné, že za jejich útoky stojí samotný Pán zla?


HARRY POTTER A TAJEMNÁ KÓMATA - Během Harryho druhého roku v Bradavicích upadne více než polovina školy včetně většiny učitelů do záhadného kómatu. Podaří se Harrymu je vzbudit?


POLEDNÍ BITVA - Dramatická bitva ve školní jídelně o několik posledních porcí dezertu.


ČARODĚJŮV SNOVEC - Čaroděj sám na sobě testuje nový lektvar na spaní, dostaví se však trochu jiné účinky než očekával. Po požití se mu zdají sny o růžovém lvovi jménem Snovec. Spolu prožívají velká dobrodružství.


POLEDNÍ Z BOHŮ - Kniha vypráví o problémech téměř neznámého olympského boha, který je obdobou naší české Polednice.


ZAMĚNÍ - Vtipný příběh o dvou otcích, kteří během hlídání omylem zamění své potomky a o jejich manželkách, které z toho nebyly zrovna nadšené.


JSEM LOMENÁ - Autobiografie lomené čáry - občas poněkud přehlíženého geometrického prvku.


ONA - Thriller o psychicky narušené sériové vražedkyni, která na svých obětích zanechává svůj podpis - Ona - vyskládáný z gumových medvídků.


ON - Poté co tým vyšetřovatelů úspěšně dostal vražedkyni z knihy Ona do psychiatrické léčebny, na scéně se objevuje její utajený bratr, trpící stejnou poruchou. Svůj podpis však vytváří z čokolád Merci.


POUŤ V PLAMENECH - Sbírka povídek a vtipných příhod z hasičské stanice.


SPOUTÁNI MAGI - Dva teenageři Meg a Gustav odhalí špinavé tajemství týkající se výroby proslulého dochucovadla polévek Maggi (Budeme ignorovat fakt, že se píše se dvěma g). Jeho výrobci to však nehodlají nechat jen tak, a tak Meg a Gustav musí vydat na zběsilý útěk, aby se dostali ze spárů nelítostných výrobců a mohli světu povědět, co zjistili.


SÍLA VZORU - Příručka která vám poradí, jak vybrat správný vzor při pletení.


TEMNÉ HRY - Parta dětí z prvního stupně se po nocích schází a pořádá turnaje v hraní stolních her. Hlavní výhrou jsou puzzle s postavami z Ledového království.


SKLENĚNÝ TRN - Zaměstnanec sklárny se pokouší o to, co se ještě nikomu nepodařilo - vyrobit co nejlepší repliku unikátního díla, to jest dokonalé skleněné růže, která je k nerozeznání od opravdové, a kterou na začátku dvacátého století vyrobil neznámý umělec. Bohužel se mu však nedaří vytvořit jeden z trnů. Kniha zachycuje jeho záchvaty vzteku při pokusech vyrobit onen zrádný trn.

Doufám, že vás tenhle článek aspoň trochu pobavil. Pokud vás napadají nějaké další názvy, napište je do komentářů, ráda si počtu :-D

10 komentářů:

  1. Ježíšii... :'D Tak tohle bylo super xD
    Už jsem chtěla jít spát, když náhle narážím na toto a prostě se neubráním vyprsknutí smíchy. Tenhle nápad jsem ještě neviděla, až doteď, a náramně mě pobavil xD Možná jednoho dne taky stvořím podobný článek! (Vypadá to tak, že dneska neusnu, ale budu si vybavovat všechny knihy, které jsem přečetla, jejich názvy a možné ztráty písmenka xD

    OdpovědětVymazat
  2. Bože tohle mě tak neskutečně pobavilo :D
    Erotický román z účetního prostředí bych si ráda přečetla! Autobiografie lomené čáry by se mi mohla hodit při matice, třeba bych s ní okouzlila profesorku.. No a Správný vzor při pletení u toho jsem umřela :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné, pobavila jsem se. :)) a obdivuju jak jsi to vymyslela. :))

    OdpovědětVymazat
  4. Skvěle jsi to vymyslela :D :D Fakt vtipné anotace, které opravdu sedí k názvu.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je dobré. Pobavila jsem se. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Takhle jsem se dlouho nezasmála. :D :D

    OdpovědětVymazat
  7. Miluju tyhle články, vždycky se tak pobavím :D

    OdpovědětVymazat
  8. Nutně potřebuju mít doma Zamění, Jsem lomená, Spoutáni Magi a Skleněný trn. Ale vlastně všechny zní skvěle :D. Nedělám si srandu, některé z nich bych si ráda přečetla.

    OdpovědětVymazat
  9. Super článek :D. Nejvíce mě pobavilo Svůdné účtování s Polední bitvou :D. Skvělá anotace :D

    OdpovědětVymazat
  10. Tak to je skvělý, lomenná čára se povedla opravdu hodně! :D

    OdpovědětVymazat

Budu moc vděčná za každý komentář :-)