neděle 8. května 2016

TAG - 100 otázek na které se nikdo neptá

Tagy jsou teď hodně oblíbené, takže jsem se rozhodla taky jeden vyplnit. Na tenhle jsem narazila tady a bude hooodně dlouhý... Takže do toho :)

1. Spíš se zavřenými nebo otevřenými dveřmi? Zavřenými, jinak mi táhne do pokoje.

2. Spíš se zataženými závěsy nebo žaluziemi? Ne. V pokoji mám střešní okna a táta mi na ně dal bílé závěsy, takže jsou k ničemu.


3. Bereš si domů šampony a kondicionéry z hotel?  Ne. A navíc zas tak často v hotelu nespím :)

4. Ukradla jsi někdy dopravní značku? Proč bych to proboha měla dělat?

5. Používáš post-it nálepky?  Občas.

6. Vystřihuješ si kupóny aniž bys je použila?  Ne.


7. Bylo by ti milejší, kdyby tě napadl medvěd nebo roj včel? Medvěd.

8. Máš pihy? Nějaké by se našly.

9. Usmíváš se vždycky na fotkách? Většinou se o to alespoň pokouším, ale ne vždycky to vyjde...

10. Co tě nejvíc u lidí rozčiluje? No tak toho by bylo hooodně... takže vás radši ušetřím :)

11. Počítáš někdy kroky při chůzi? Ne.

12. Už jsi někdy stanovala?  No jasně.

13. Kdy jsi naposledy stanovala? Na konci léta.

14. Tancuješ někdy i bez hudby? Jo. 

15. Koušeš tužky? Ne! To má na starosti moje sestra :)

16. S kolika lidmi jsi strávila tento týden? Rodina, spolužáci, učitelé...

17. Jak velkou máš postel? Hm, takovou normální, ale mohla by být větší. A měkčí.

18. Jaká je tvá písnička týdne? Asi Everybody wants to rule the world od Lorde a Sail od Awolnation.

19. Vadí ti, když kluci nosí růžovou? To je jejich věc co nosí, ne? Ale jo, vadí.

20. Díváš se na kreslené filmy? No jasně, proč ne?

21. Jaký je tvůj oblíbený film? Nevím.

22. Kdy bys zahrabala poklad, kdybys nějaký měla? Proč bych ho měla zahrabávat? Dala bych ho do banky.

23. Co piješ k večeři? Vodu nebo čaj.

24. Do čeho si namáčíš kuřecí nugetky? Do kečupu.

25. Tvoje oblíbené jídlo? Pizza, kuřecí řízek, bramborové knedlíky plněné masem... a cokoliv sladké.

Výsledek obrázku pro skautský znak
Skautské logo
26. Na které filmy se můžeš dívat pořád a pořád se ti líbí? Nevím. Filmy nejsou zrovna moje parketa.

27. Koho jsi naposledy políbila? Mamku.

28. Byla jsi skautka? Ještě pořád jsem :)

29. Nechala by ses vyfotit nahá do časopisu? Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

30. Kdy jsi naposledy napsala dopis na papír? Asi v létě domů ze skautského tábora.

31. Umíš u auta vyměnit olej? Ne.

32. Už jsi někdy dostala pokutu za rychlou jízdu? Na řidičák si ještě nějakou dobu počkám, takže ne.

33. Už ti někdy při jízdě autem došly pohonné hmoty? Sakra co máte pořád s těma autama?!

34. Jaký je tvůj oblíbený sendvič? Sendvič jsem snad ani nikdy neměla.

35. Co je nejlepší jídlo k snídani? Rohlík s nutelou nebo mléko s lupínky.

36. Kdy běžně chodíš spát? Okolo desáté.

37. Jsi líná? Samozřejmě, jako každý normální člověk :)

38. Za co jsi se jako dítě převlékala na karneval? Všechno možné (i nemožné), ale nejradši jsem měla asi kostým baletky.

39. Jaké je tvé znamení v čínském horoskopu? Jak to mám vědět?

40. Kolik jazyků umíš? Češtinu, trošku slovenštinu, angličtinu, němčinu a díky baletu pár slovíček z francouzštiny.

41. Odebíráš nějaké časopisy? Ne, čas od času si koupím Časostroj ( já vím, že jsem divná:))


42. Máš radši lego nebo pexeso? Lego.
43. Jsi tvrdohlavá? Docela jo.

44. Kdo je lepší - Lucie Bílá nebo Gabriela Gunčíková?  Gunčíkovou neznám, takže asi Bílá.

45. Dívala ses někdy na mýdlovou operu? Co to jako má být?

46.  Máš strach z výšek? Jen trochu.
47. Zpíváš si v autě? Ne.

48. Zpíváš si ve sprše? Občas.

49. Tancuješ v autě? To jde? Jak?

50. Už jsi někdy použila střelnou zbraň? Ano, docela hodněkrát (ne že by mi to šlo).

51. Kdy sis naposledy nechala dělat portrét od fotografa? Nikdy.

52. Zdají se ti muzikály kýčovité? Ani ne.

53. Jsou pro tebe Vánoce stres? Miluju  Vánoce!

54. Už jsi někdy jedla pirožky? Ne. Co to je?

55. Jaký je tvůj oblíbený koláč? Jakýkoliv.

56. Čím jsi chtěla být jako dítě? Houslistkou :)

57. Věříš na duchy? Ne.

58. Už jsi někdy měla pocit deja vu? Hodněkrát.

59. Bereš denně vitamíny? Ne.

60. Nosíš pantofle nebo bačkory? Crocsy.

61. Nosíš župan? Jen vyjímečně.

62. V čem spíš? Že by v pyžamu? Občas v noční košili.

63. První koncert? Pokud se nepočítají koncerty symfoňáku, tak jsem na žádném nebyla :(

64. Tesco, Kaufland nebo Billa? Billu tu nemáme a do Tesca chodím většinou jen pro oblečení takže Kaufland.

65. Nike nebo Adidas? Upřímně, já v tom nevidím rozdíl.

66. Brambůrky nebo křupky? Brambůrky!

67. Buráky nebo slunečnicová semínky? Pokud ta semínka nejsou v čokoládě, tak buráky.

68. Už jsi někdy slyšela o skupině Tres bien? Ne.

69. Brala jsi někdy hodiny tance? Od pěti let jsem chodila na rytmiku, od čtvrté třídy chodím na balet.

70. Jaké povolání by měl mít tvůj budoucí partner? Je mi to jedno.

71. Umíš srolovat jazyk? Ano.

72. Už jsi někdy vyhrála v soutěži hláskování? Nikdy jsem v žádné nebyla. 

73. Už jsi někdy plakala radostí? Radostí? To asi ne.

74. Máš nějaké gramofonové desky? Doma jich máme docela dost, zrovna teď mezi nima lisuju kytky do herbáře (blbá biologie) :)

75. Máš gramofon? Doma jeden máme, ale skoro ho nepoužíváme.

76. Zapaluješ pravidelně kadidlo? Ne.

Lindsey Stirling
77. Už jsi někdy byla zamilovaná? Jednou... ale to už je dávno :)

78. Čí koncert bys ráda viděla? Lindsey Stirling.

79. Na jakém koncertě jsi byla naposledy? Viz. otázka 63.

80. Studený nebo horký čaj? Jednoznačně horký.

81. Čaj nebo káva? Na kafe ještě nemám tak úplně věk, takže čaj.

82. Gumoví medvídci nebo čokoláda? Čokoláda.

83. Umíš dobře plavat? Docela.

84. Umíš zadržet dech bez ucpání nosu? Ano.

85. Jsi trpělivá? Jak kdy.

86. Diskžokej nebo skupina na svatbě? Trochu brzo na takovéhle starosti, ne? :)

87. Už jsi někdy vyhrála v nějaké soutěži? Ano, několikrát v houslové a dvakrát v taneční, jinak nějaké vědomostní.

88. Už jsi někdy byla na plastické operaci? Děláte si srandu? V mém věku?

89. Máš raději černé nebo zelené olivy? Nesnáším olivy!


90. Umíš plést nebo háčkovat? Ne.

91. Ideální místo pro krb? Obývák nebo kuchyň. ( nebo můj pokoj :))

92. Chceš se vdát? Spíš ne.

93. Pokud jsi v manželství, tak jak dlouho? No comment.

94. Do koho jsi byla na střední zamilovaná? Ehm, ne střední ještě nejsem.

95. Vynucuješ si někdy věci pláčem nebo vztekem? Ani ne.

96. Máš děti? No jasně, že ne.

97. Chceš děti?  Spíš ne... možná jedno.

98. Tvoje oblíbená barva? Tyrkysová.

99. Chybí ti právě teď někdo? Ani ne.

100. Něco co se ti přihodilo ve škole? Hm, mě ani ne, ale pár lidí z naší třídy se rozhodlo pro změnu barvy vlasů, takže ve třídě to teď hýří barvami :)























Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu moc vděčná za každý komentář :-)